maandag 7 november 2016

Nazomer



Iedereen is terug op school of weer aan het werk. De hitte is weg; de zomer is voorbij. Hoewel? Een vakantie liefde kan meer dan één zomer duren. En zo nu en dan is een vakantie liefde niet wat het leek te zijn. Zoals de Simmons-familie ontdekt, begint de hitte van de zomer soms pas daarna. In een warme nazomer.
KOOP 'Nazomer' nu in mijn eBook-shop!
Ze kunnen alleen maar hopen dat de zomer echt snel voorbij zal zijn
Synopsis
Iedereen is terug op school of weer aan het werk. De hitte is weg; de zomer is voorbij. Hoewel? Een vakantie liefde kan meer dan één zomer duren. En zo nu en dan is een vakantie liefde niet wat het leek te zijn. Zoals de Simmons-familie ontdekt, begint de hitte van de zomer soms pas daarna. In een warme nazomer. Ze kunnen alleen maar hopen dat de zomer echt zal snel voorbij zal zijn.

Inspiratie 

Mijn hersenen werken soms een beetje vreemd. Dit verhaal heb ik bedacht toen ik naar Hall & Oates luisterde. Vandaar dat ik hun voornamen in dit verhaal heb verwerkt. Maar, het verhaal heeft helemaal niets te doen met welke Hall & Oates song dan ook. De muziek was wel inspirerend. En dat is echt hoe het werkt bij mij. Zo simpel als dat. Ik schreef het aan het begin van de herfst; vandaar de titel.

Lijst van karakters
Alle personen in alfabetische volgorde. Bijnamen en karakters die alleen bij hun voornaam worden genoemd, staan onderaan de lijst. Naamloze karakters zijn niet in deze lijst opgenomen!
  • Anna Simmons - dochter
  • Darryl Simmons - vader
  • John Simmons - broer
  • Paula Simmons - moeder
  • Jaime - een vakantieliefde...
  • Vicky - tante
KOOP 'Nazomer' nu in mijn eBook-shop!
Je kunt dit e-book ook kopen op: Amazon (Kindle)Barnes & Noble (Nook)bol.com; iBooksKOBOSmashwords; Walmart.
Of lees het op:
OverDrive; Scribd.








 # 20161107 (Laatst bijgewerkt: 12 juni, 2020)  
 Auteur:Eduard Meinema
Titel:Nazomer
Genre:Mystery / Suspense
Serie:Flash & Shorts
Type:Short Story
Pagina's:--
Woorden:5461
Cover foto:Kelly Austin
Afgerond:2016, 7 november.
Verkrijgbaar als:eBook
TALEN
DeutschSpätsommer
EnglishSummer's over
EspañolEl verano pasado
FrançaisFin de l'été
NederlandsNazomer

Spread the word(s)
Vind je het leuk mijn verhalen te lezen? Help me 'mijn woord(en) te verspreiden'. Draag ze (als T-shirt), deel ze als je een bakkie doet (in je favoriete mok) of print ze uit (de covers wel te verstaan...)

Bekijk alle items / Bestel via: my printshop or Zazzle.