dinsdag 23 januari 2024

Geheugenverlies

Vorige week vertelde ik je dat ik zoveel bestanden heb dat ik soms moeite heb mijn eigen werk terug te vinden. Wat mij ook overkomt, is dat ik denk dat ik iets heb gedaan, maar er later achter kom dat ik het niet heb gedaan. Herken je dat?

Dus ik dacht dat ik dit Flash Fiction-verhaal (geschreven in 2016, auw...) online had gezet. Maar denken en doen zijn voor mij twee verschillende dingen. Ik denk niet dat behandeling nodig is. Ik heb ermee leren leven. En de mensen om mij heen ook...

Het ultrakorte SF-verhaal 'Andrew' gaat over iemand die naar de dokter moet: "In het jaar 2136 is een dokter zien gemakkelijk. Elke computer volstaat. De diagnose is echter niet altijd wat je zou verwachten."

En nu ik het heb gevonden, kun je het gratis lezen!

Download hier je gratis exemplaar, rechtstreeks van de auteur, of lees het op REAM

(Aanbieding geldig tot 29 januari).